به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان مریم کرمی اظهار کرد: تمـامی مشاوران این خط به رعایت اصول رازداری و محرمانه بودن اطلاعات تماس گیرنـدگان متعهدند و با توجه به تنوع تماس گیرنـدگان و گوناگونی مشکلات آنـان، گاه ضـروری است ارجاع جهت مشاوره حضوری نیز صورت پذیرد.
وی در خصوص ویژگیهای خط مشاوره ۱۴۸۰ به عنوان یکی ازدر دسترس ترین راههای مشاوره تلفنی بیان کرد : این خط در بخش دولتی متمرکز بوده و تمـاس گیرنـدگانی که به دلیـل شرایط خاص، شاغل بودن وعـدم دسترسـی به مراکز مشاوره حضوری و... نمی تواننـد ازخـدمات مشاوره حضوری اسـتفاده کنند بسادگی می توانند ازخدمات مشـاوره تلفنی استفاده کنند
این مقام مسئول ادامه داد: همچنین مشـاوره تلفنی امکان آن را فراهم می سازد تا افراد نیازمنـد در زمان دلخواه و در هر مکانی که به تلفن دسترسی دارند سریع و آسان و به صورت رایگان از کمک های مشاورین متخصص و مجرب بهره مند شوند.
کرمی خاطرنشان ساخت: خط ۱۴۸۰ با اهتمام متخصصان و کارشناسان با تجربه بهزیستی تاکنون توانسته در زمینه ارائه خدمات مشاورهای در زمینه مشکلات فردی، تحصیلی، تعارضات زناشویی، ارائه راهنمایی، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره کودک و نوجوان مشاوره تربیتی و... ارجاع به مراکز تخصصی موفق عمل کند.
سرپرست بهزیستی یادآور شد: خط ۱۴۸۰(صدای مشاور) بهزیستی همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب آماده ارائه راهنمایی و مشاوره و پاسخگویی به عموم مردم است.
نظر شما